دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
خبر ویژه سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۸:۱۶:۰۹

ابلاغ وزیر نفت برای خرید خدمات دکل از جهاد دانشگاهی
ایران دریلینگ: معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت از حمایت و ابلاغ دستور وزیر نفت برای خرید خدمات دکل از جهاد دانشگاهی خبرداد و گفت: مسئولیت پیگیری این دستور به من سپرده شده است و این همکاری به صورت خرید خدمات دکل خواهد بود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از شانا، محمد رضا مقدم با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و قول‌هایی که از دولت گذشته برای ساخت دکل‌های خشکی و دریایی داده شده است اما اجرایی نشده بود، گفت: حدود دو هفته پیش وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با رئیس جهاد دانشگاهی جلسه مشترک داشتند و در آن وزیر حمایت خود را از توافق با جهاد دانشگاهی در حوزه دکل اعلام و دستور خود را به من ابلاغ کردند و قرار شد با جهاد دانشگاهی و کنسرسیومی که تشکیل شده است، همکاری کنیم. مقدم تاکید کرد که شکل این توافق به صورت خرید خدمات در حوزه ساخت دکل خواهد بود و افزود: در این مدت هم چند جلسه داشته‌ایم و امیدواریم به طور حتم تا پایان سال اتفاق خوبی در این حوزه رخ دهد و این توافق به نقطه مطلوبی برسد.

توافق با جهاد دانشگاهی برای ساخت دستگاه‌های سیار حفار Coiled Tubing و واحدهای نمکزدایی

معاون وزیر نفت همچنین از توافق با جهاد دانشگاهی برای ساخت دستگاه‌های سیار حفار Coiled Tubing خبرداد و گفت: جهاد دانشگاهی یکی از مهمترین مراکزی است که در ساخت این تجهیزات پیشرو عملکرده است. مقدم همچنین از توافق با جهاد دانشگاهی برای ساخت واحدهای نمکزدایی خبرداد و در توضیح آن، گفت: با این توافق تغییر اساسی در ساخت این واحدها اتفاق می‌افتد و واحدهای نمکزدایی به شکل واحدهایی استاندارد شده در می‌آید. با این توافق عمده عملیات ساخت آنها در واحدهای تولیدی خواهد بود و بخش دیگر آن در محل بهره‌برداری از میادین مونتاژ می‌شود و به این ترتیب سرعت احداث این واحدها افزایش می‌یابد. وی با بیان این که هم‌ اکنون پس از طراحی واحدهای نمک زدایی، قطعه‌ها و تدارکات آنها را انجام می‌دهند و وارد بخش طراحی ساختمان می‌شوند و به این ترتیب برای هر واحد یک سفارش و طراحی و عملیات متفاوت اتفاق می‌افتد، اما اگر این روند اصلاح و استاندارد شود، می‌توانیم تیپ‌سازی کنیم و بخش‌های مختلف واحد نمکزدایی را متناسب با نیاز از قبل ساخته و در محل نصب کنیم.


  کد خبر : 376
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :